ÚLTIMA HORA:
L´Ajuntament de Vilafamés (PP) , ha reunit aquesta vesprada als veïns per a comunicar la seua disconformitat amb la ubicació d´una Planta incineradora en Vall d´Alba. També han manifestat que es faran les al.legacions oportunes al projecte, i que tractaran que no es porte a terme.
6.7.06
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)

No hay comentarios.:
Publicar un comentario